مصاحبه آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری موراتا

کنفرانس خبری موراتا

آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانیایی که امروز به صورت رسمی به یوونتوس ملحق شد با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به همراه جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

ابتدا ماروتا به صحبت پرداخت و به صورت خلاصه وار خرید جدید یووه را معرفی کرد :

 

" ما اینجا هستیم برای معرفی جوانی که متولد سال 1992 و 21 ساله است.او یکی از با استعدادترین بازیکنان جهان فوتبال است.او به همراه تیم ملی کشورش دو بار در رقابت های زیر 19 سال و زیر 21 ساله های اروپا موفق به قهرمانی شده است.به همراه رئال مادرید در قهرمانی آن ها در اروپا حضوری فعال داشت.حدود 6 سال برای رئال بازی کرد و ذهنیت پیروزی طلبی به خوبی در او رشد یافته است.مذاکرات بسیار کند و سخت پیش رفت.رئال به دنبال حفظ او بود و رقابت سختی بود.این میل و خواسته خود آلوارو بود که این انتقال را ممکن ساخت " .

 

پس از سخنان ماروتا خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتشان از موراتا کردند :

 

دلایل شما برای انتخاب یووه چه بود؟

 

" یووه یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا با تاریخچه ای فوق العاده است.بدون شک بهترین تیم ایتالیا و من سعی خواهم کرد به آن ها برای کسب جام های آتی کمک کنم ".

 

با آلگری صحبت کردید؟

 

" بله،با او صحبت کردم.من تمایل زیادی دارم که هر چه سریع تر کارم را در یووه آغاز کنم ".

 

تاثیر استعفای کونته؟

 

" برای من مهمترین چیز حضور در اینجا بود.باشگاه همواره به من علاقه مند بود و این مهم ترین چیز است.حقیقت این است که هواداران به من باور دارند ".

 

چرا لیگ برتر را انتخاب نکردید؟

 

" من پیشنهاداتی از انگلستان و دیگر کشور ها داشتم اما می خواستم اینجا بیایم.سری آ یکی از بهترین رقابت های باشگاهی در سطح جهان است.می دانم که بازی در اینجا سخت خواهد بود،یک لیگ بسیار سخت اما من به دنبال این هستم که خوب کار کنم ".

 

بازیکنان بزرگ و الگوهای زیادی در یووه وجود داشته اند.دوست داشتید در کنار کدام یک بازی کنید یا کدام یک الهام بخشتان بوده است؟

 

" بازیکنان بسیاری در یووه وجود دارند که من دوست دارم و آن ها را ستایش می کنم.در حقیقت من پیراهن های متعددی از پیرلو و پوگبا دارم و با آن ها پیراهنم را در برنابئو عوض کردم.از توز و یورنته گرفته تا پیرلو و پوگبا.بازی در کنار آن ها باشکوه خواهد بود "

 

رقابت با یورنته؟

 

" رقابت با او و دیگر مهاجمین چیزی طبیعی است.این چیز خوبیست و مرا تحریک می کند ".

 

فتح لیگ قهرمانان ؟

 

" یک هیجان بزرگ.زیبا.من امیدوارم با تیم جدیدم هم آن را تجربه کنم و ما قدم به قدم برای آن تلاش خواهیم کرد.اهدافی در اینجا وجود دارد که ما خُرد خُرد به آن ها دست خواهیم یافت.من واقعا می خواهم آن حس را دوباره زنده کرده و تجربه کنم ".

 

شماره پیراهن ؟

 

" شماره 9.شماره ای که واقعا آن را دوست دارم و می دانم این مسئولیتی بزرگ است اما من می خواهم برای بهترین عملکرد بیشترین و بهترین تلاشم را انجام بدهم ".

 

نظر آنجلوتی ؟

 

" او به من گفت من در شهری بزرگ هستم و سعی کنم از ایتالیا و غذاهای آن لذت ببرم ".

 

من چگونه بازیکنی هستم ؟

 

" خب من ترجیح می دهم به جای صحبت کردن آن را نشان بدهم.من تنها می توانم بگویم که همه توانم را برای این پیراهن خواهم گذاشت و پس از آن شما در مورد من قضاوت خواهید کرد "

 

احساستان از شیوه انتقال و خرید؟

 

" این حقیقت دارد که این احتمال وجود دارد اما به چیزی که در حال حاضر فکر می کنم این است که تا جایی که می توانم بهترین عملکردم را برای یوونتوس داشته باشم.از این تجربه لذت ببرم و برای موفقیت با هم تیمی هایم مشارکت داشته باشم ".


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: